کد خبر: ۸۴۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۳۵۲
ستارۀ جوان استقلال اتهام جنجالی را متوجه پرسپولیس کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، میلاد زکی‌پور ستارۀ جوان استقلال، مدعی شده که پرسپولیس در سه فصل گذشته با پارتی‌بازی قهرمان شده اس

 

 

زکی‌پور در این باره اظهار داشت: هر زمان با این شرایط به لیورپول جام دادند به آن‌ها هم می‌دهند! آن بنده خدا‌ها از همه دنیا در این زمینه محق‌ترند ولی کسی نگفته قهرمانی‌شان مسجل است.

چطور می‌گویند پرسپولیسی‌ها که بازی‌هایشان آسان؟ کدام تیم آسان است؟ مگر همین گل‌گهر نبود که یقه تیم استقلال را گرفت؟ آن هم در هفته‌های پایانی لیگ که همه تیم‌ها به خصوص همان‌ها که به نظر آسان می‌آیند برای یک امتیاز، سرشان را جلوی توپ می‌گذارند! اصلاً راحت نیست و نباید چنین پیش‌بینی کرد. البته آن‌ها که در سه فصل گذشته با پارتی‌بازی قهرمان‌شان کردند، بدعادت شدند. حالا هم لابد دنبال امداد‌های غیبی هستند تا باز هم قهرمان‌شان کنند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
آی بارکلا آقای ذکی پور ! آره به خدا بدجوری به قهرمانی عادت کردیم . یه کاری بکنید پارتی ، چیپ ، پای بیقرار ....... تا چهارمین قهرمانی رو هم جشن بگیریم . پیشاپیش از مساعدتان متشکریم .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: