کد خبر: ۸۴۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای طاهری، شما مسبب همه بدبختی‌های باشگاه هستید؛ از بستن پنجره نقل‌و‌انتقالات تا ایجاد مشکلات مالی.

آقای طاهری! شما مسبب همه بدبختی‌ها هستیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ، ضیا عربشاهی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است لیگ برتر فوتبال تعطیل شود، اظهار داشت: مدیران نابلد به دنبال به تعطیلی کشاندن مسابقات هستند. این موضوع به نظرم منطق ندارد و باید بازی ها ادامه پیدا کند. در هیچ‌کجای دنیا اینطور نیست. برخی از هواداران رقیب فکر می کنند پرسپولیس به دنبال این است که مجانی جام بگیرد در حالی که قهرمانی واقعا حق پرسپولیس است.

وی افزود: من به تازگی اخبار و شایعاتی شنیده‌‌ام مبنی بر اینکه قرار است طاهری دوباره به هیئت مدیره پرسپولیس برگشته و حتی شاید مدیرعامل باشگاه شود. واقعا از وزارت ورزش تعجب می‌کنم که چرا بار دیگر اجازه دادند نام این فرد مطرح شود. انگار دوستان یادشان رفته طاهری چه بلایی بر سر باشگاه پرسپولیس آورد. آقای طاهری! شما مسبب همه بدبختی‌های باشگاه هستید؛ از بستن پنجره نقل‌و‌انتقالات تا ایجاد مشکلات مالی.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: چه کار دیگری باقی مانده که برای انجام آن قصد دارید به پرسپولیس برگردید؟ قرار است لطمه بیشتری به باشگاه بزنید؟ امیدوارم وزیر ورزش در مورد انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اشتباه دیگری نداشته باشد وگرنه پیشکسوتان آرام نمی‌نشینند و قطعا صدای خود را به گوش هواداران می‌رسانند. باید مشخص شود که چرا بار دیگر نام طاهری مطرح شده و از سوی دیگر، چه افرادی با چه اهدافی مشغول حمایت از این فرد هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: