کد خبر: ۸۴۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در روز‌های کرونایی، اتفاقات عجیبی را تجربه کرده است.

اتفاقات عجیب برای رادو در زمان خروج از ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، بوژیدار رادوشوویچ حاضر بود در تهران بماند و از اوایل فروردین در تمرینات گروهی شرکت کند، اما وقتی فهمید تمرین تمام تیم‌ها حداقل تا پایان اردیبهشت تعطیل است، تصمیم گرفت به کشورش بازگردد. خودش موضوع سفر را این‌طور تشریح می‌کند: «در ابتدا به دنبال تهیه بلیت سفر به آلمان بودم، اما گفتند تمام پرواز‌ها به این کشور لغو شده است. سپس به سراغ پرواز‌های ترکیه رفتم که فهمیدم مرز هوایی با ایران را بسته‌اند.

بعد از آن به سراغ پرواز‌های امارات و قطر رفتم و هر طور که بود، از ایران خارج شدم. سفرم از آنجا به کرواسی با مشکل مواجه شد و حتی به دنبال راهی بودم که ابتدا به اسپانیا یا پرتغال بروم و از یک کشور اروپایی دیگر به سمت زاگرب حرکت کنم. به هر حال مسیر نسبتاً طولانی و پر از دردسری را طی کردم و بالاخره به کرواسی رسیدم، اما در همان فرودگاه وقتی مسیر پروازی‌ام را گفتم، قرنطینه شدم! اتفاقات عجیبی را تجربه کردم که قطعاً خاطراتش تا چند سال در ذهنم می‌ماند.»

این دروازه‌بان حالا در کرواسی گیر افتاده و منتظر تماس افشین پیروانی یا مسئولان کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس است تا به ایران برگردد، اما از حالا استرس آینده را دارد و نمی‌داند بهترین مسیر بازگشت چیست. او برای رسیدن به تهران باید راه پر پیچ و خمی را طی کند زیرا همین حالا تمام مسیر‌های پروازی به سمت آلمان بسته است و محدودیت شدیدی از بلوک شرق اروپا به سمت قطر و امارات دیده می‌شود. ترکیه هم فعلاً فقط پرواز‌های خروجی دارد و پرواز‌های ورودی به سمت استانبول دیده نمی‌شود. از این رو، کار رادو برای بازگشت دشوار شده و نمی‌تواند به آسانی بلیت بازگشت پیدا کند مگر اینکه در دو هفته آینده، همه چیز دچار تغییر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: