کد خبر: ۸۴۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۲
مانوئل نویر ، کاپیتان بایرن مونیخ، اعتقاد دارد اعتماد میان باشگاه و بازیکن برایش مهم‌ترین مسئله است و درز خبر خواسته او برای تمدید قرارداد پنج ساله، او را ناراحت ساخته است.

دلخوری شدید سنگربان محبوب سرخ پوشان از مسئولان تیمشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مانوئل نویر در مصاحبه با بیلد در خصوص درز اخبار مربوط به تمدید قراردادش در رسانه‌ها مسئله گفت:

تمام صحبت‌هایی که از ابتدای حضورم در بایرن مونیخ با باشگاه داشته‌ام، با اعتماد کامل میان طرفین به سرانجام رسیده است. هیچ چیز از صحبت‌های ما به بیرون درز نمی‌کرد. اما حالا جزئیاتی از صحبت‌های میان من و باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که بعضا درست هم نیستند. این چیزی است که مرا ناراحت می‌کند. این همان بایرن مونیخی نیست که می‌شناختم.

وی ادامه داد:

می‌خواهم تا وقتی که آماده‌ام به بازی کردن ادامه دهم اما اعتماد برایم مهم‌ترین مسئله است. این مسئله که من خواستار تمدید قرارداد پنج ساله هستم مشخصا تخیلی است. من ۳۴ ساله‌ام و نمی‌توانم تصور کنم پنج سال بعد چه وضعیت بدنی‌ای خواهم داشت. به همین خاطر است که اخبار درز یافته در رسانه‌ها اصلا بی‌معنی است. همیشه کار با اعتماد کامل به یکدیگر برایم مهم‌ترین مسئله بوده چون من به عنوان بازیکن و کاپیتان به باشگاه بایرن مونیخ متعهد هستم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: