کد خبر: ۸۴۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۴۵۴
هنوز وضعیت قسمتی از پاداش آسیایی که به باشگاه پرسپولیس رسیده مشخص نیست.

پاداش آسیایی؛ مسئله حل نشده پرسپولیس/ چه کسی راست نمی‌گوید؟به گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، بعد از اینکه تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، بحث پاداشی که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به این باشگاه می‌داد حسابی داغ شد.

با اعلام مدیران پرسپولیس با کسر کسورات حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به باشگاه پرسپولیس رسید. پس از این بود که تا ماه‌ها صحبت‌های ضدونقیضی در خصوص سرنوشت بخش زیادی از این پول ابهام وجود داشت.

پس از ماه‌ها سکوت در این مورد، علی اکبر طاهری در گفت‌وگوی جذابی که با خبرگزاری میزان داشت (لینک مصاحبه) اعلام کرد اسنادی را دیده که در آن از ۳۶ میلیارد پاداش آسیایی فقط ۲۱ میلیارد در باشگاه سند شده و این یعنی تکلیف ۱۵ میلیارد از این پول مشخص نیست. همین مسئله باعث شد تا دوباره صحبت‌ها در این مورد آغاز شود.

بعد از این ادعای طاهری سراغ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پس از طاهری رفتیم. گرشاسبی هم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان اعلام کرد که ادعای طاهری درست نیست و البته پاداش‌ها چند ماه بعد از رفتن او و در زمان عرب تقسیم شد. (لینک مصاحبه)

این صحبت‌های گرشاسبی باعث شد تا ابهام در این خصوص بیشتر شود. نکته عجیب اینجاست که عرب هم که بعد از گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس شد بار‌ها اعلام کرد که در زمان او ۱۸ میلیارد از پاداش آسیایی در باشگاه بوده که ۱۵ میلیارد آن به بازیکنان داده شد.

وقتی سه اظهارنظر مختلف از سه مدیر مختلف در یک موضوع را می‌شنویم، مطمئن می‌شویم که یک اشکالی وجود دارد و یک نفر این وسط راست نمی‌گوید. شاید بهتر است نهاد‌های مرتبط در این خصوص ورود کنند تا یکبار برای همیشه پرونده این موضوع بسته شود.

اینکه بخش زیادی از این پاداش به بازیکنان و اعضای کادرفنی برسد اصلا مشکلی ندارد، چون بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بودند که این تیم را با پنجره بسته و دست خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندن و گرفتن پاداش آسیایی حق آنها است. منتها مسئله این است که از این مبلغ چیز نامتعارفی به مدیران یا معاونان باشگاه به هرعنوانی نرسیده باشد یا اینکه بخشی از این پول خارج از باشگاه خرج نشده باشد.

هرچه هست یکبار برای همیشه باید این معما در باشگاه حل و مشخص شود آیا قسمتی از این پول گم شده یا خیر!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: