کد خبر: ۸۴۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به هر طریقی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را به پایان برساند. در این بین از برگزاری مسابقات غرب آسیا به صورت متمرکز در یک کشور و یا برگزاری مسابقات هر گروه در یک کشور به عنوان راهکارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا یاد می شود.

AFC درخواستی برای میزبانی بحرین در لیگ قهرمانان آسیا نداشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به هر طریقی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را به پایان برساند. در این بین از برگزاری مسابقات غرب آسیا به صورت متمرکز در یک کشور و یا برگزاری مسابقات هر گروه در یک کشور به عنوان راهکارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا یاد می شود.

در حالی که از بحرین و کویت به عنوان دو گزینه AFC زمین بی طرف برگزاری مسابقات یاد می شد، «شیخ علی آل خلیفه» رئیس فدراسیون فوتبال بحرین این موضوع را رد کرد.

شیخ علی در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط عربستان گفت: هنوز از کنفدراسیون آسیا با ما تماسی گرفته نشده است ولی قبول این پیشنهاد هم نیازمند مطالعه و بررسی است.

پیش از این شهر منامه بحرین قرار بود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان بازی سپاهان ایران با النصر عربستان باشد که در آن مقطع زمانی فدراسیون فوتبال بحرین به بهانه شیوع کرونا در ایران از میزبانی در آن مسابقه انصراف داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: