کد خبر: ۸۴۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۷۴۸
سعید یاری، سفیر کشورمان در بلاروس، در گفتگوی تلفنی با الکساندر کانیوک، دادستان کل این کشور، از ایشان خواست با توجه شیوع ویروس کرونا و احتمال در خطر قرار گرفتن سلامتی زندانیان ایرانی، تدابیر لازم برای انتقال آنها به ایران فراهم شود.

پیگیری وضعیت سلامتی زندانیان ایرانی و انتقال آنها در گفت‌وگوی تلفنی سفیر کشورمان با دادستان کل بلاروسبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سعید یاری، سفیر کشورمان در بلاروس، در گفتگوی تلفنی با الکساندر کانیوک، دادستان کل این کشور، از ایشان خواست با توجه شیوع ویروس کرونا و احتمال در خطر قرار گرفتن سلامتی زندانیان ایرانی، تدابیر لازم برای انتقال آنها به ایران فراهم شود.

، دادستان کل بلاروس ضمن ابراز اطمینان از وضعیت سلامتی زندانیان ایرانی، اظهار داشت که دستورات لازم را جهت انجام روند قضایی مربوط و انتقال زندانیان ایرانی را صادر خواهد کرد.

 شایان ذکر است که دو ایرانی در زندان های بلاروس در حال سپری کردن دوره محکومیت خود هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: