کد خبر: ۸۴۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۶
طبق اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت هیچ رقابت ورزشی برگزار نخواهد شد و این یعنی تعطیلی فوتبال از مرز دو ماه عبور می‌کند.
پرسپولیس از حالا باید به فکر نقل و انتقالات باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در شرایط عادی بین رقابت‌های دو لیگ تعطیلات تابستانی بین دو تا دو و نیم ماه است و این زمان در حال حاضر از دست رفته و تازه از آن دو ماه یک ماه را تیم‌ها تمرین می‌کنند. با شرایط موجود اگر لیگ از سر گرفته شود قطعاً فاصله تعطیلات بین لیگ‌های نوزدهم و بیستم خیلی فشرده خواهد بود و تیم‌ها فرصت چندانی برای تغییرات ندارند. از طرفی چند بازیکن کلیدی پرسپولیس مثل بیرانوند و نادری با تیم‌های بلژیکی قرارداد دارند و چند نفری را هم گل‌محمدی نمی‌خواهد و اگر بازیکن دیگری خودش نرود با همین تعداد نفرات هم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سرش شلوغ خواهد شد.

اگر هم فصل در همین جا نیمه کاره تمام شود ناخودآگاه وارد فصل نقل و انتقالات زودهنگام می‌شویم. یحیی و مدیران بهتر است از همین حالا برای بستن تیم در لیگ بیستم اقدام کنند، چون در صورت برگزاری بازی‌ها دیگر زمان فکر کردن وجود ندارد و این روز‌ها که بیکارند باید چاره‌ای بیندیشند. شاید فکر کنید خیلی زود است، اما اخبار فوتبال اروپا را که پیگیری کنید بایرن دنبال جذب سانه است و رئال‌مادرید هالند را می‌خواهد و لیورپول هم روی تیمو ورنر تمرکز کرده است. تمام تیم‌های اروپایی اهداف نقل و انتقالاتی خود را مشخص کرده و جلوتر از همه می‌بینید که بایرن‌مونیخ با سرمربی موقتش و بازیکنانی نظیر توماس مولر و تیاگو آلکانتارا تمدید کرد و مذاکرات با نویر برای تمدید قرارداد ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: