کد خبر: ۸۴۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
مصوبه هیئت وزیران در خصوص «برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور» برای اجرا به وزارت خانه‌های نفت و نیرو و سازمان‌های برنامه و بودجه و انرژی اتمی ابلاغ شد.

برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور تصویب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، هیئت وزیران در جلسه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های نفت و نیرو و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب کرد برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور به شرح پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، تعیین می‌شود.

گفتنی است، برنامه مذکور و اقدامات مرتبط با آن بر اساس طرح جامع انرژی کشور و در چهارچوب برنامه‌های پنجساله توسعه به‌روزرسانی می‌شود.

به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت»،برهمین اساس، وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی ایران موظفند در چهارچوب برنامه مذکور، اقدام نموده و گزارش عملکرد سالانه برنامه اجرایی خود را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

گفتنی است، سایر دستگاه‌های اجرایی موظفند برنامه‌های اجرایی خود را منطبق با تکالیف و شاخص‌های برنامه مذکور تدوین و اجرا نمایند و گزارش عملکرد سالانه خود را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: