کد خبر: ۸۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
رییس شورای حل اختلاف استان تهران گفت که کارکنان این شورا در طرح همپای رهبری – رزمایش همدلی داوطلبانه یک یا چند روز از حقوق خود را به خانواده‌های زندانیان نیازمند هدیه می‌کنند.

کارکنان شورای حل اختلاف استان تهران بخشی از حقوق خود را به خانواده‌های زندانیان نیازمند هدیه می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدوی رییس شورای حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه عبادت، انفاق و ایثار است قرار داریم و متأسفانه شیوع کرونا شرایط واقعا سختی را برای برخی از خانواده‌ها به وجود آورده است، گفت: معاونت فرهنگی شورای حل اختلاف استان تهران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب که فرمودند «چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیاز مندان» و در راستای ارشادات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر کمک به خانواده زندانیان نیازمند برنامه‌ای را با عنوان «همپای رهبری – رزمایش همدلی» طراحی کردند که بر اساس آن کارکنان شورای حل اختلاف استان تهران در صورت تمایل یک یا چند روز از حقوق خود را برای کمک به خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از بیماری کرونا که سرپرست خانواده در حبس به سر می‌برد هدیه می‌نمایند.

رییس شورای حل اختلاف استان تهران گفت: این رزمایش که پس از سخنان رهبر معظم انقلاب آغاز شده تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد و هدایای جمع آوری شده در نیمه ماه صیام مقارن با ولادت مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی ( علیه السلام) به این خانواده‌ها تقدیم می‌گردد. امیدواریم به فضل الهی و دعای امام زمان (عج) و همراهی مردم فهیم‌مان هرچه سریع‌تر بر این بیماری منحوس و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن غلبه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: