کد خبر: ۸۴۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۲۹۴
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز و براساس اطلاعات به دست آمده نسبت به روز ۳۰ فروردین سال ۹۸ افزایش ۷۵ درصدی تعداد خودروهای حاضر در معابر شهری را شاهدیم. سردار مهماندار افزود: نکته ای که باید به آن توجه شود این است که همه این افرادی که این روزها وارد خیابان ها می شوند کارمندان نیستند که رفت و آمدشان ضروری باشد.

افزایش ۷۵درصدی تعداد خودرو‌ها در معابر تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز و براساس اطلاعات به دست آمده نسبت به روز ۳۰ فروردین سال ۹۸ افزایش ۷۵ درصدی تعداد خودروهای حاضر در معابر شهری را شاهدیم. سردار مهماندار افزود: نکته ای که باید به آن توجه شود این است که همه این افرادی که این روزها وارد خیابان ها می شوند کارمندان نیستند که رفت و آمدشان ضروری باشد.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: امروز از ابتدای صبح یعنی از ساعت ۶ صبح بار ترافیکی در محدوده مرکز شهر تهران شاهد بودیم.

وی افزود: الان هم این ترافیک در به خصوص محدوده مرکزی شهر تهران وجود دارد و این کار مدیریت ترافیک شهری را مختل می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز بررسی ها نشان می دهد که ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته و روز ۳۰ فروردین ماه افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهری داریم یعنی دو برابر خودرو بیشتر وارد این محدوده شده است.

سردار مهماندار افزود: نکته دوم بحث نبود پارکینگ به اندازه کافی در مرکز شهر تهران است و نبود پارکینگ باعث شده که خودروها دوبله پارک کرده اند و چند ردیفه کنار هم پارک می کنند که این موضوع ترافیک را چند برابر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ادامه این وضعیت نه تنها مشکل محدوده شهر برای تردد را حل نمی کند بلکه می تواند مخل کسب و کار این عزیزان باشد و اگر قرار باشد مردم اینگونه بی محابا وارد شهر بشوند نمی توان چیزی را کنترل کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مردم عزیز باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. هرچند که برخی کسب و کارها باز شده است اما قرار نیست مردم اینگونه به سمت خرید روی بیاورند.

سردار مهماندار افزود: نکته ای که باید به آن توجه شود این است که همه این افرادی که این روزها وارد خیابان ها می شوند کارمندان نیستند که رفت و آمدشان ضروری باشد.

وی ادامه داد: شاهد این مدعای ما این است که اگر همه این افراد کارمند بودند نهایتا ما تا ساعت ۹ صبح ترافیک را شاهد بودیم نه اینکه امروز تا همین الان هم ترافیک در معابر می بینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: