کد خبر: ۸۴۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کسانی می‌توانند به باشگاه استقلال کمک کنند که امتیاز بیشتری بدهند.

سعادتمند: استقلال را مدیون ۱۰ میلیارد نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، احمد سعادتمند درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال، اظهار داشت: چند روزی است که میزبان پیشکسوتان هستیم که به ما افتخار دادند و به خانه خودشان آمدند. امروز نیز میزبان خانواده مرحوم پورحیدری بودیم و امیدوارم کنار این عزیزان بتوانیم لحظات خوبی رقم بزنیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی و پرونده‌های استقلال در فیفا گفت: از 16 فروردین که توفیق حضور و شروع کار در استقلال را داشتیم، با رعایت مباحث حقوقی و قانونی کارها را بررسی کردیم و از کسانی که رزومه دارند با افراد حقیقی و حقوقی وارد مذاکره شدیم. ما به خاطر یک میلیارد تومان، باشگاه را هرگز 10 میلیارد تومان زیر سوال نمی‌بریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه بزرگی مثل استقلال مدیون 10 میلیارد نخواهد شد. از کسانی که صادقانه و عاشقانه استقلال را دوست دارند، خواستیم کمک کنند. کسانی نیز می‌توانند کمک کنند که امتیاز بیشتری به استقلال بدهند. این نوید را به هواداران می‌دهم با همه قدرت و توان و به کمک پیشکسوتان بتوانیم نتایج خوب و در شان استقلال کسب کنیم.

سعادتمند درباره اینکه چه زمانی مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود، گفت: طبق آن چیزی که گفتیم، سعی می‌کنیم انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: