کد خبر: ۸۴۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۱۴۶
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس باشگاه‌های مختلف پیشنهاد دارد، اما پرسپولیس هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد او نکرده است.

شوک بزرگ به پرسپولیسی ها ؛ مشتری های باورنکردنی برای ستاره یحییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته و همین موضوع باعث شده است که پیشنهادهای زیادی داشته باشد. پیش از این برخی از خبرنگاران قطری ادعا ‌کرده بودند که او راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد اما اخیرا یک رسانه عربی ادعا کرد که برخی تیم‌های پرتغالی و بلژیکی هم به دنبال جذب این بازیکن هستند.

 

چندی پیش رسن در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به صحب مجری برنامه که عنوان کرد: “امیدوارم فصل بعد در تیم قرمزپوش قطر حضور داشته باشی”.

گفت: “انشالله به آنجا می‌آیم و تو را از نزدیک می‌بینم”.

 

این اخبار پیرامون بشار نشان می‌دهد تیم‌های دیگر به طور جدی به دنبال جذب هافبک پرسپولیس هستند و این در حالی است که در اردوگاه سرخپوشان هنوز کسی این موضوع را جدی نگرفته است.

 

بشار رسن هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه می‌تواند هافبک با کیفیت خود که زننده گل تساوی در دربی هم بود و بین هواداران هم محبوب است، قرارداد او را تمدید کند. تمدید قرارداد هافبک عراقی برای پرسپولیس، یک تیر و دو نشان است. از یک طرف با ماندن بشار خلاق در پرسپولیس قدرت خط میانی این تیم حفظ می‌شود و از طرف دیگر، حفظ او در این تیم باعث رضایت هواداران و حمایت بیشتر آنها می‌شود، موضوعی که مدیریت باشگاه در این روزها پرتلاطم، به شدت به آن نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: