کد خبر: ۸۴۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۹۴۴
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد
میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری نشست تشکل‌های فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: در این نشست دغدغه معلمان به ویژه در خصوص موضوع افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و نحوه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان به مسئولان تصمیم‌گیر دولت منتقل شد و احتمال تجدید نظر در بخشنامه اخیر دولت را قوت بخشید.

احتمال جبران شکاف حقوق فرهنگیان با سایر کارکنان دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  بازار، سیدحمایت میرزاده با اشاره به برگزاری نشست مشترک تشکل‌های مختلف فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: در این نشست نمایندگان تشکل‌های مختلف فرهنگیان از جمله مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، انجمن اسلامی معلمان ایران، نماینده قشر جوان فرهنگیان، نماینده مدرسین دانشگاه فرهنگیان، نماینده کانون صنفی معلمان و نماینده بسیج فرهنگیان حضور داشتند که با مسئولان بخش‌های مختلف دولت از جمله سازمان اداری و استخدامی، آموزش و پرورش و نهایتا رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه برگزار کردند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: این نشست پس از انتقال انتقادهای جامعه فرهنگیان از نحوه اجرای بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و رتبه بندی فرهنگیان در فضای مجازی تشکیل شد و بنده نیز به عنوان نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اجرای وظیفه نظارتی خود در این نشست حضور داشتم.

اکنون بخوانید: 

حقوق این گروه از فرهنگیان افزایش خواهد یافت

وی با یادآوری اینکه در این نشست انتقاد و اعتراض فرهنگیان به صورت مستقیم به گوش مسئولان تصمیم‌گیر دولتی رسید، ادامه داد: پیشنهادات مختلفی برای جبران نارضایتی به وجود آمده و تبعیض بین فرهنگیان و کارکنان سایر ادارات دولت مطرح شد تا نهایتا مجموعه دولت با جمع بندی این نظرات در اتخاذ تصمیمات خود تجدید نظر کند.

این نماینده مردم در مجلس با تأکید بر ضرورت برگزاری مستمر چنین نشست‌هایی برای انتقال مستقیم دغدغه‌های معلمان از مدرسه به مسئولان تصمیم‎گیر کشور، اضافه کرد: اجرای دقیق رتبه بندی فرهنگیان، رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان و اطلاع رسانی دقیق و قطعی از نحوه پرداختی‌ها به معلمان از جمله مواردی بود که در این نشست به آن تأکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نهایتا مقرر شد طی روزهای آتی مجموعه تصمیم‌گیر در دولت با جمع بندی نظرات مطرح شده در این نشست، یک تصمیم قانونی که قابلیت اجرایی دارد را برای فرهنگیان اتخاذ کند تا به نحوی شکاف ایجاد شده در میان فرهنگیان با سایر کارکنان دولت جبران شود. این تصمیم از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: