کد خبر: ۸۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هم فتح‌الله‌زاده و هم مجیدی برای استقلال زیاد زحمت کشیده‌اند و اختلاف آنها باید در باشگاه حل می‌شد به جای اینکه کار به رسانه‌ها بکشد.

انتقاد پیشکسوت استقلال از رسانه ای شدن اختلافات مجیدی و فتح الله زادهبه گزارش خبرداغ، علیرضا اکبرپور در خصوص پایان لیگ برتر یا ادامه دادن آن و شرایط استقلال اظهار داشت:

تا پایان مسابقات ۹ بازی باقی مانده که معادل ۲۷ امتیاز می‌شود، به نظر من اگر بخواهند لیگ را ادامه ندهند و تیمی را قهرمان اعلام کنند حق تیم‌های دیگر ضایع خواهد شد، چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امکان دارد در این ۹ بازی اتفاقات زیادی رخ دهد که سرنوشت لیگ را تغییر دهد.

وی ادامه داد:

اگر قرار بر پایان مسابقات باشد نباید تیمی به عنوان قهرمان یا تیم‌هایی به عنوان سقوط کننده به لیگ یک اعلام شود، چون کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند و با قطعیت بگوید فلان تیم قهرمان است و فلان تیم به لیگ یک سقوط کرده است. به نظر من باید بهترین تصمیم را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مدیرعاملی سعادتمند در استقلال گفت:

اکنون بخوانید: 

خبر خوب برای بازیکنان استقلال

سعادتمند تجربه کافی در ورزش را دارد و در هیئت مدیره باشگاه حضور داشته است و با علم به اینکه تمام مشکلات را در استقلال می‌داند این سمت را قبول کرده است و کارنامه بسیار خوبی دارد و ما توقع داریم بعد از ۵ ماه بدون مدیرعامل بودن تیم، سعادتمند مشکلات تیم را که کم هم نیست حل کند.

اکبرپور درباره اختلاف فتح‌الله‌زاده و مجیدی هم تصریح کرد:

هم فتح‌الله‌زاده و هم مجیدی برای استقلال زیاد زحمت کشیده‌اند، قطعا اختلافاتی وجود داشته است که بهتر بود در داخل باشگاه حل می‌شد تا اینکه در رسانه‌ها این مشکلات و اختلافات مطرح شود، تا جایی که من در جریان هستم فتح‌الله‌زاده حامی فرهاد بوده است و موفقیت او موفقیت استقلال خواهد بود. این اختلافات همیشه وجود داشته، ولی‌ای کاش به بیرون درز پیدا نمی‌کرد.

منبع: میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: