کد خبر: ۸۴۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۶۰۰
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی مورد نیاز خود، از محل مجوز استخدام اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، به صورت قرارداد انجام کار معین در سراسر کشور استخدام می کند.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ۳۰ فروردین آغاز می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ثبت نام این آزمون که با برگزاری آن ۳۰۰ نفر از تمامی استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز و در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پایان می یابد و آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزارمی‌شود.

داشتن تابعیت ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، التزام به قانون اساسی، انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان، داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار، داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا از جمله شرایط عمومی داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون است.

متقاضیان برای مشاهده اطلاعیه و دانلود دفترچه راهنمای این آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https:hrtc.ir مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: