کد خبر: ۸۴۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۷۱
نماینده تهران در مجلس به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.

کنایه مطهری به کدخدایی: عذاب وجدان داردبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها،  نماینده تهران در مجلس به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.

علی مطهری در حساب توییتری خود نوشت:

«‌واکنش آقای کدخدایی به طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات قابل تأمل است. ظاهراً ایشان مایل است شورای نگهبان مطلق العنان باقی بماند. اصرار پی در پی وی بر این که کار شورا درست بوده، حاکی از عذاب وجدان ایشان از برخی رد صلاحیت‌های بی‌حساب است که امری مبارک است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عسکری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
فی نفسه طرح خوبی هست و البته از باب تاکید هست.
چون همین الآنش هم در مقررات مختلف به صورت کلی از جمله بند ۱۶ ماده ۸ قانون تخلفات اداری و یا ماده ۶۹۸ و ۶۰۵ قانون مجازات اسلامی و....مضمون این طرح که هر کس که تهمت و افتراء می زند و نتواند ثابت کند ویا گزارش خلاف واقع بدهد باید به مجازات برسد به عنوان قانون موجود هست !
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: