کد خبر: ۸۴۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جهانبخش بال راست تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برایتون در گفت و گوی زنده اینستاگرامی در خصوص جنجال اخیر بر سر پاداش پرداخت شده به کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: این اخباری که درمورد پاداش‌های جام‌جهانی بیرون می‌آید، هدف‌دار است و نمی‌دانم دلیل آن چیست.

واکنش تند علیرضا جهانبخش به اخبار پاداش‌های جام جهانی و دریافتی کی‌روشبه گزارش خبرداغ به نقل از  دانشجو، علیرضا جهانبخش بال راست تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برایتون در گفت و گوی زنده اینستاگرامی در خصوص جنجال اخیر بر سر پاداش پرداخت شده به کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: این اخباری که درمورد پاداش‌های جام‌جهانی بیرون می‌آید، هدف‌دار است و نمی‌دانم دلیل آن چیست.

آنقدر پول در فوتبال ایران اصراف و خورده می‌شود که کسی به آن نمی‌پردازد، این مبالغ که به عنوان پاداش داده می‌شود در فوتبال دنیا معمول است. چند روز است این مطالب من را اذیت می‌کند و فکر می‌کنم این حق گروهی که چندین سال برای فوتبال ایران زحمت کشیدند، نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: