کد خبر: ۸۴۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۸
عضو سابق هیات مدیره استقلال ادعا می‌کند از استقلالی بودن بیرانوند سند دارد و روزی آن را به اثبات خواهد رساند.

بیرانوند، آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال را داشت!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیات مدیره استقلال در گفتگویی اینستاگرامی با مسعود راشکی، یکی از مربیان تیم صبا در خصوص علیرضا بیرانوند صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

موسوی در این خصوص اظهار داشت: بازیکنانی مثل بیرانوند که با سختی به موفقیت رسیدند باید الگوی همه باشند. وقتی سرگذشت خیلی از این بازیکنان مثل بیرانوند، کریمی و قائدی را مرور می‌کنیم واقعاً اکثر آنها زندگی سختی داشتند و به سختی به اینجا رسیدند و اینطور نبوده که یک شبه موفق شوند.

وی همچنین ادعای جالبی در خصوص بیرانوند مطرح کرد: من بیرانوند را می‌شناسم و او از قدیم استقلالی است و آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را داشته است. سر یک ماجرایی لج و لجبازی پیش آمد و نمی‌خواهم بازش کنم ولی در نهایت رفت به پرسپولیس. من از او سند دارم که استقلالی است و به خودش هم گفتم یک روزی این سند را افشا می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: