کد خبر: ۸۴۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
به گزارش فانیگما ، به نقل از فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با یک مشکل جدید مواجه شده است. اینکه پولی که روی آن برای پرداخت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی حساب کرده بود، وارد خزانه باشگاه نخواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی، ماجرا از این قرار است که پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه یحیی گل‌محمدی باید ۶ میلیارد تومان به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند که هنوز نتوانسته بخش اعظمی از این پول را به حساب باشگاه مشهدی واریز کند.

آنطور که روزنامه فرهیختگان نوشته، محمدحسن انصاری‌فرد امیدوار بود از قرارداد اسپانسرینگ با بانک گردشگری، ۸ میلیارد تومان نصیب پرسپولیس شود تا از طریق آن پول رضایتنامه یحیی را پرداخت کند منتهی نهایتا این قرارداد همکاری امضا نمی‌شود تا ۸ میلیارد تومان به همین راحتی بپرد و حالا پرسپولیس چاره‌ای نداشته باشد جز اینکه برای پرداخت رضایتنامه گل‌محمدی به شهرخودرو، به دنبال منابع مالی جدیدی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: