کد خبر: ۸۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۹۵
معاون وزیر آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای ابلاغ کرد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ضمن ابلاغ بخشنامه تخصیص شماره مستخدم و شناسه در سامانه کارمند ایران گفت: ادارات کل استان‌ها موظف به مراجعه به سامانه کارمند ایران و اخذ شماره مستخدم برای کارکنان فاقد آن، می‌باشند.

تخصیص شماره مستخدم و شناسه در سامانه کارمند ایران/ الزام ادارات به اخذ شماره مستخدم فرهنگیانبه گزارش خبرداغ، بخشنامه تخصیص شماره مستخدم و شناسه در کارمند ایران به همه ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای ماده ۱۵ ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۳۹۸، ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و از آنجا که پرداخت حقوق تیرماه سال جاری منوط به اخذ شماره مستخدم و شناسه از سامانه کارمندان ایران است، لذا تاکید می‌شود مشخصات تمام نیروهای رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین فاقد شماره مستخدم و شناسه در سامانه کارمندان ایران به نشانیhttp://www.karmandiran.ir/ثبت و تصاویر مدارک مربوطه در سامانه مذکور بارگذاری شود.

بر اساس این گزارش؛ حکم استخدام اولیه که شماره مجوز مربوطه در شرح حکم کارگزینی ثبت شده باشد، آخرین حکم کارگزینی، تصویر آخرین تاییدیه گزینش، رای قطعی نیروهایی که از طریق آرای دیوان عدالت اداری بکارگیری شده‌اند، نیروهای قرارداد کار معین، اولین و آخرین قرارداد مهمور به مهر اداره مربوطه، آخرین نظریه گزینش و ریز واریز بیمه تامین اجتماعی(قبل از سال ۱۳۹۰) مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری برای نیروهای رسمی/ پیمانی می‌باشد.

اکنون بخوانید: 

شرط پرداخت حقوق تیر ماه فرهنگیان

آغاز آموزش رسمی دبستانی‌ها در مدرسه مجازی «شاد» از اول اردیبهشت

این گزارش می افزاید: ثبت اطلاعات صرفا برای نیروهای قرارداد اولیه قبل از سال ۱۳۹۰، مربیان قرآنی بعد از سال ۱۳۹۰ ، نیروهایی که با رای دیوان عدالت اداری مشعول بکار شده‌اند، امکان پذیر است.

نیروهایی که به دلیل نداشتن شماره مستخدم امکان بازنشستگی آنها توسط صندوق بازنشستگی فراهم نشد، مدارک «حکم بازنشستگی» و« نامه سازمان بازنشستگی مبنی بر نیاز به شماره مستخدم فرد بازنشسته»، می‌بایست در سامانه مذکور اسکن کنند.

لازم به ذکر است؛ بر اساس این بخشنامه نام کاربری و رمز ورود به سامانه کارمند ایران باید از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دریافت شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ نیروهای خدماتی سال ۱۳۹۱ و نیروهای تبدیل وضعیت براساس طرح مهرآفرین، مشمول این بخشنامه نمی‌شوند و در صورت رفع اشکال، مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

 
 
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: