کد خبر: ۸۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
یک رسانه قطری از احتمال برگزاری ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر به صورت گروه بندی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الشرق» قطر در گزارشی عنوان کرد فدراسیون فوتبال این کشور برای ازسرگیری مسابقات فوتبال با کمترین ایجاد مشکل به خاطر کرونا تنها یک راه حل دارد.

این راه حل، برگزاری ادامه مسابقات لیگ ستارگان به صورت گروهی است. 12 تیم حاضر در لیگ در 4 گروه با هم رقابت می کنند. در این سیستم بازی، تیم ها به جای 5 بازی نهایتا 2 بازی انجام می دهند و تکلیفشان مشخص می شود.

در این سیستم بازی 3 تیم نخست(الدحیل، الریان و السد) در گروه اول باهم بازی می کنند تا تکلیف قهرمان و دوم و سوم مشخص شود. تیم های الغرافه، العربی و السیلیه هم در گروه دوم برای مشخص شده رده های چهارم و تا ششم رقابت می کنند. همچنین به این ترتیب 2 گروه دیگر 3 تیمی نیز برای تعیین جایگاه خود رقابت خواهند کرد.

به گزارش فارس، در صورت گروه بندی ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی العربی باید با کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه در گروه دوم برای رسیدن به جایگاه بهتر رقابت کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: