کد خبر: ۸۴۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۳۳۴
سناتور آمریکایی نسبت به تحریم‌ها علیه ایران انتقاد کرد و گفت: اگر ما این ویروس را آنجا شکست ندهیم، نمی‌توانیم آن را اینجا شکست بدهیم. برای این ویروس مرز بی‌معنی است.

سناتور آمریکایی: اگر کرونا را در ایران شکست ندهیم، نمی‌توانیم در آمریکا با آن مبارزه کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از «نشنال‌اینترست»، «کریس مورفی»سناتور آمریکایی در مورد تحریم‌ها در زمان شیوع کرونا گفت: اگر این بیماری همه‌گیر به شیوع ادامه دهد و در ایران گسترده‌تر شود باعث مرگ انسان‌های بی‌گناه خواهد شد. دلایل مرگ برخی از این انسان‌ها به سیاست‌ آمریکا و تحریم‌ها مربوط می‌شود که متناسب با منافع امنیتی آمریکا نیست. باید در خاطر داشته باشیم اگر ما این ویروس را آنجا شکست ندهیم، نمی‌توانیم آن را  اینجا شکست بدهیم. برای این ویروس مرز بی‌معنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: