کد خبر: ۸۴۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
بایرن‌مونیخ برای کسب قهرمانی سال‌هاست بازیکنان اصلی حریفان خود را جذب می‌کند. در سال‌های اخیر بایرن به شکار بازیکنان تیم‌های حریف پرداخته است.

تاکتیک جدید یک تیم پولدار شهرستانی؛ حمله به بازیکنان کلیدی پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از رسانه ۷، بایرن‌مونیخ برای کسب قهرمانی سال‌هاست بازیکنان اصلی حریفان خود را جذب می‌کند. در سال‌های اخیر بایرن به شکار بازیکنان تیم‌های حریف پرداخته است. اکنون دورتموند از این وضعیت رنج می‌برد، اما پیش از این تیم‌های وردربرمن، بایرلوزکوزن، ولفسبورگ، شالکه، اشتوتگارت یا کلن نیز شرایط مشابهی را تجربه کردند. در این سال‌ها بایرن‌مونیخ بازیکنان اصلی دیگر تیم‌های آلمانی را جذب کرده است. این تیم بار‌ها در بوندس‌لیگا به عنوان نخست دست یافته و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مقام قهرمانی رسیده است. این سیاست به تاکتیک اصلی تیم باواریایی در فوتبال آلمان تبدیل شده که برای کسب عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا، تیم‌های رقیب را تضعیف می‌کند. سران بایرن با مشورت و بدون مشورت سرمربیان خود این تاکتیک را اتخاذ کرده و بازیکنان کلیدی تیم‌های حریف را در آلمان خریده‌اند.

با این مقدمه نسبتاً بلند می‌خواهیم به خبری که به گوش ما رسید بپردازیم؛ طبق شنیده‌ها یک تیم متمول شهرستانی تصمیم گرفته پس از چند سال ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر از سیاست بایرن‌مونیخ تبعیت کند. این پیشنهاد یک دلال نزدیک به باشگاه متمول ایرانی بوده که به جای صبر و رقابت در مستطیل سبز زودتر دست به کار شده و تیم پرسپولیس قهرمان سال‌های اخیر فوتبال ایران را تضعیف کنند. بر همین اساس مسئولان تیم مورد نظر شهرستانی پیشنهادات وسوسه‌انگیزی به چند بازیکن کلیدی پرسپولیس داده‌اند که فصل آینده جذب این تیم شوند. تیم پولدار مورد نظر در دو، سه سال اخیر حسابی در فوتبال ایران ریخت و پاش کرده و قرارداد بازیکنان را به طرز شگفت‌آوری بالا برده و حالا قصد دارد با پول و وعده‌های سنگین ستاره‌های پرسپولیس را وسوسه کند. البته شنیدیم این ماجرا و پیشنهادات تیم متمول شهرستانی به گوش مدیران باشگاه پرسپولیس هم رسیده است. بر همین اساس و به پیشنهاد یحیی گل‌محمدی، دست‌اندرکاران باشگاه تصمیم گرفته‌اند از دو یا سه هفته آینده مذاکرات خود برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود را آغاز کنند. آیا موفق می‌شوند؟ باید منتظر ماند و دید!

منبع خبر: خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: