کد خبر: ۸۴۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
علیرضا فغانی داور مطرح و بین‌المللی ایران که در سال ۹۸ به استرالیا مهاجرت کرده، در مصاحبه با خبرآنلاین، از شرایط این کشور در روز‌های کرونایی و مسائل دیگر حرف زد.

علیرضا فغانی واقعا پرسپولیسی بود؟به گزارش خبرداغ،  علیرضا فغانی از حدود شش ماه قبل تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند و راهی کشور استرالیا شود که این تصمیم او واکنش‌های زیادی را هم در پی داشت. او که سابقه قضاوت فینال‌های مختلف و بازی رده‌بندی جام جهانی را در کارنامه دارد، هم اکنون در لیگ استرالیا مشغول قضاوت است و در این مدت بسیار خبرساز بوده است. در صفحه اینستاگرام خبرآنلاین با او درباره وضعیتش در این روز‌های کرونایی و شرایطش در کشور استرالیا صحبت کردیم. فغانی در این گفتگو از داستان‌های مربوط به مهاجرتش و البته شایعه رنگی بودن صحبت کرد.
منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: