کد خبر: ۸۴۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۳۵
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری مجرمی در اراک که سال گذشته مردی جوان را در استان لرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در اراکبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری مجرمی در اراک که سال گذشته مردی جوان را در استان لرستان به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ کامیار چهری در این باره گفت: کارآگاهان این پلیس در انجام تحقیقاتی نامحسوس از مخفی شدن قاتلی فراری در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک مطلع شدند.

وی افزود: در رسیدگی به این پرونده مشخص شد که این فرد، مردی جوان را در سال ۱۳۹۸ گذشته در شهرستان خرم آباد استان لرستان به قتل رسانده و از آن تاریخ متواری است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با مراقبت‌های نامحسوس کارآگاهان پلیس مشخص شد که فرد تحت تعقیب، مدتی است که در شهر اراک حضور دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با شناسایی مخفیگاه این فرد و با اعزام چندین تیم از مأموران انتظامی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

چهری با اشاره به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده این فرد از سوی دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل این فرد تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد کشف شد که در این خصوص نیز تحقیقات تکمیلی پلیس در حال پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: