کد خبر: ۸۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۱
وزیر خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس از عدم اعطای وام از سوی صندوق بین‌المللی پول به ایران دفاع کرد.

بهانه مضحک پمپئو در دفاع از عدم اعطای وام صندوق بین‌المللی پول به ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا شامگاه سه‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس از عدم اعطای وام از سوی صندوق بین‌المللی پول به ایران دفاع کرد.

وی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که دولت ایران مسئول بخشی از تلفات کرونا در این کشور است، چراکه به جای سرمایه‌گذاری در بخش سلامت، منابع مالی خود را صرف حمایت از تروریسم می‌کند.

پمپئو بدون اشاره به تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا مدعی شد: «آنچه در ایران در جریان است یه تراژدی‌ است. ایران به جای سرمایه‌گذاری در بخش سلامت، سرمایه خود را خرج تامین کارزارهای تروریستی در سراسر جهان می‌کند.»

وی در اظهاراتی مضحک مدعی شد: «اکنون زمان ارسال پول برای ایران نیست. این کار پاسخگو نخواهد بود. این پول در پی فساد به دست تاجران سلاح خواهد افتاد و سر از جاهایی مانند حزب‌الله در خواهد آورد.»

به نقل از پایگاه اینترنتی نیوزمکس، مقام‌های کاخ سفید در حالی به این بهانه در اعطای وام به ایران کارشکنی می‌کنند تاکنون ارسال کمک‌های پزشکی به ایران با مشکلاتی به دلیل وجود تحریم‌های آمریکا مواجه شده است وو این کشور به جای مدیریت منابع مالی و تامین تجهیزات پزشکی در کشور خود اقدام به مصادرها کمک‌های برخی از کشورها به یکدیگر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: