کد خبر: ۸۴۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۵
در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی انجام شد؛
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه گزارش توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون پیرامون مکانیسم‌های حمایتی این وزارتخانه جهت ممانعت از تعطیلی کارگاه‌ها بعد از شیوع کرونا خبر داد.

گزارش وزیر کار درباره مکانیسم‌های حمایتی این وزارتخانه بعد از شیوع کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ساری در تشریح جزئیات دستور کار نشست امروز (سه‌شنبه ۲۶فروردین ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در این نشست مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه گزارش پیرامون وضعیت کار، کارگران، بیمه بیکاری و مکانیسم‌های حمایتی که برای ممانعت از تعطیلی کامل کارگاه‌های کوچک و بزرگ تحت تاثیر حوادث ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور بکار گرفته‌اند، پرداختند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این شد که این کمیسیون گزارشی از مباحث مطرح شده در این نشست تهیه کرده و به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس تامین اجتماعی و روسای سایر سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: