کد خبر: ۸۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
لاهوتی مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه جلسه امروز این کمیسیون را با وزیر بهداشت تشریح کرد.

تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با حضور وزیر بهداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: این نشست با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه برای بررسی نحوه تخصیص یک میلیارد یوروی برداشت شده از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا برگزار شد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا رئیس‌جمهور تقاضای برداشت یک میلیون یورو از صندوق توسعه ملی را داشتند و به دلیل آن‌که این برداشت خلاف سیاست‌های ابلاغی بود باید حتما رهبری اجازه می‌دادند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در نامه تقاضای‌شان محور‌هایی همچون درمان و خرید دارو، بیمه بیکاری و توجه به شرکت‌های دانش بیان را مطرح کردند.

لاهوتی ادامه داد: در جلسه امروز هم در حد یک گزارش محل هزینه کرد این مبلغ به دلیل این‌که مجلس باید نظارت داشته باشد ارائه شد.

وی ادامه داد: گذشته از این یک میلیارد یورویی که امروز تزریق می‌شود، در این ایام کرونا ۳ هزار و ۳۵ میلیارد تومان هم دولت از منابع دیگر به وزارت بهداشت تزریق کرده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: مسائلی همچون وضعیت پرنسل بهداشت و درمان، بیمارستان‌هایی که می‌تواند در خدمت بیماران کرونایی قرار گیرد و دارو مطرح شد.

وی تاکید کرد: دولت باید یک اصلاح ساختار بودجه داشته باشد زیرا تغییراتی در روند درآمد و هزینه‌ها ایجاد شده است؛ چرا که نفت به آن صورتی که پیش‌بینی شد به فروش نرفت و یا ۴۰ میلیارد افزایش درآمد از طرق مالیات صورت نگرفت برای همین باید این صلاح صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: