کد خبر: ۸۴۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو درخواست آمریکا برای ارائه محموله‌­های پزشکی بییشتر در مقابله با ویروس کرونا را در صورت ارائه آن بررسی خواهد کرد.

وزیر خارجه روسیه: آمریکا بخواهد به مسکو کمک پزشکی کند، آن را بررسی می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه امروز -سه‌شنبه- تاکید کرد که اگر آمریکا مجددا درخواست ارسال تجهیزات پزشکی بیشتر را ارائه دهد، مسکو آن را بررسی خواهد کرد.

لاوروف در نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد تاکید کرد: «اگر روسیه درخواست آمریکا برای ارائه کمک­های بیشتر را دریافت کند، قطعا آن را بررسی خواهد کرد.»

وی گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در گفت‌و‌گوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرده بود که این کشور در صورت نیاز آماده ارسال کمک پزشکی به روسیه در آینده است.

لاوروف گفت: «ترامپ تاکید کرد که اگر روسیه نیازمند تجهیزات بیشتر باشد، آمریکا در صورت تولید کافی تجهیزات آماده ارسال آن‌ها به مسکو است.»

وی در پایان گفت: «به اعتقاد من این یک رویکرد مشارکتی عادی است.»

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: