کد خبر: ۸۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
اسکوچیچ به طور جدی شرایط فوتبال ایران را دنبال می‌کند و حتی شیوع ویروس کرونا هم باعث کاهش انگیزه او نشده است.

اسکوچیچ: برایم بلیت بگیرید، می‌خواهم برگردمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی ، مسابقات باشگاهی و ملی تعطیل است، شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نامشخص بود و تیم ملی کشورمان هم حداقل تا مهر امسال هیچ مسابقه رسمی ندارد بر همین اساس ماندن دراگان اسکوچیچ در ایران لزومی نداشت و سرمربی کروات تیم ملی اواخر اسفند به کشورش بازگشت تا در این روز‌های سخت کنار خانواده خودش باشد.

البته اسکوچیچ به طور جدی شرایط فوتبال ایران را دنبال می‌کند و حتی شیوع ویروس کرونا هم باعث کاهش انگیزه او نشده است. دراگان روز گذشته با مقامات فدراسیون فوتبال صحبت کرد و با اشاره به اینکه مرخصی اعطایی از طرف فدراسیون به او پایان یافته است، تأکید کرد هیچ مشکلی برای بازگشت به ایران و زندگی در تهران ندارد بنابراین اگر برای او بلیت تهیه شود، باز می‌گردد و در دفتر کارش واقع در کمپ تیم‌های ملی مستقر خواهد شد.

این‌طور که شنیدیم، فدراسیونی‌ها هم از پیگیری اسکوچیچ تشکر کرده و به او گفتند تا پایان هفته جاری در مورد زمان بازگشتش تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: