کد خبر: ۸۴۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
بازیکن سابق استقلال می گوید سعادتمند می تواند به این باشگاه کمک کند.

نوازی: وزارت ورزش در رفع بدهی‌ها کمک کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، محمد نوازی بعد از جلسه با سعادتمند گفت: من فکر می کنم جلسه خوبی بود و آقای سعادتمند پیشکسوتان باشگاه را دور هم جمع کردند. ایشان سابقه ورزشی دارند و می توانند به استقلال کمک کنند و فکر می کنم هدف از این جلسه هم همین بود.

او در مورد بدهی های استقلال گفت: بدهی ها همیشه وجود دارد و این مسائل عادی شده است اما فکر می کنم وزارت ورزش در حل بدهی سرخابی ها می تواند کمک کند تا باشگاه ها از صفر شروع کنند و بتوانند به شرایط ایده آل برسند.

بازیکن سابق استقلال در پایان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این مسأله سال ها است که مطرح شده اما در حد شعار باقی مانده است. امیدوارم این بار این مساله عملی شود تا استقلال بتواند به جایگاه اصلی اش برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: