کد خبر: ۸۴۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۷۶۲
علیرضا نیکومنش مدیربرنامه‌های مهدی طارمی تأیید کرد که باشگاه اسپورتینگ لیسبون در مقطعی نسبت به جذب مهاجم ملی‌پوش کشورمان تمایل داشته است.

مدیر برنامه طارمی خبر مهم رکورد را تائید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  دانشجو، علیرضا نیکومنش مدیربرنامه‌های مهدی طارمی تأیید کرد که باشگاه اسپورتینگ لیسبون در مقطعی نسبت به جذب مهاجم ملی‌پوش کشورمان تمایل داشته است. طارمی در ابتدای فصل جاری به تیم ریو آوه پیوست و عملکرد خوبش در این فصل که در ۲۷ بازی ۱۱ گل زد مورد توجه چند باشگاه پرتغالی قرار گرفت. نشریه رکورد ابراز اطمینان کرده که اسپورتینگ یکی از تیم‌هایی بوده که تحت تأثیر عملکرد او قرار گرفته و به فکر جذب او در ماه ژانویه هم افتاده بود.

مدیربرنامه‌های طارمی در این باره به نشریه رکورد گفت: باشگاه اسپورتینگ برای خرید طارمی ابراز تمایل کرد اما همانطور که می‌دانید مهدی با ریو قرارداد دارد که این هم در تصمیمی که او اتخاذ خواهد کرد تصمیم خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: