کد خبر: ۸۴۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۰
اللهیار صیادمنش فصل گذشته انتقالی جنجالی به فوتبال ترکیه و باشگاه فنرباغچه داشت. ستاره ملی‌پوش خط حمله استقلال که هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیده بود در دوران مدیریت امیرحسین فتحی با قراردادی نزدیک به یک میلیون دلار به باشگاه سرشناس شهر استانبول واگذار شد تا در اولین روز ورود به سن قانونی قراردادی بلندمدت و ۵ ساله با زرد و آبی‌های استانبول منعقد کند.

استقلال؛ مقصد احتمالی صیادمنش؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: اللهیار صیادمنش فصل گذشته انتقالی جنجالی به فوتبال ترکیه و باشگاه فنرباغچه داشت. ستاره ملی‌پوش خط حمله استقلال که هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیده بود در دوران مدیریت امیرحسین فتحی با قراردادی نزدیک به یک میلیون دلار به باشگاه سرشناس شهر استانبول واگذار شد تا در اولین روز ورود به سن قانونی قراردادی بلندمدت و ۵ ساله با زرد و آبی‌های استانبول منعقد کند.

اللهیار، اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در تیمی که پر از ستاره‌های مشهور و گران‌قیمت در ترکیب خود بود شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرد تا به استانبول‌اسپور در لیگ دسته اول ترکیه قرض داده شود. این انتقال بنا به ادعای مدیر فوتبال باشگاه فنرباغچه گامی بلند برای صیادمنش بود تا برتجربیات خود بیفزاید، اما چالش جدید بیشتر از نیم‌فصل طول نکشید و باشگاه استانبول‌اسپور در زمستان اللهیار را به خانه اصلی خود بازگرداند.

امروز سایت Takvim ترکیه مدعی شد سران باشگاه فنرباغچه و مدیربرنامه‌های اللهیار سخت در تلاش برای پیدا کردن تیمی جدید برای صیادمنش هستند تا این بازیکن ۱۸ ساله حداقل یک یا دو سال دیگر در تیمی غیر از فنرباغچه کسب تجربه کند و به شرایط بازی برسد. در گزارش takvim آمده است: «الهیار در پی انتخاب تیمی جدید است تا فصل آتی از شانس بیشتری برای بازی و کسب تجربه برخوردار شود، اما تا امروز هیچ تیمی حاضر به جذب قرضی او نشده است».

جالب اینکه در گزارشی دیگر آمده است اللهیار به همراه نزدیک به ۴۰ فوتبالیست زیر ۲۰ سال حاضر در سوپرلیگ ترکیه طبق قوانین سختگیرانه قرنطینه در کشور ترکیه حق خروج از منزل خود را ندارند و نزدیک به دو هفته است در خانه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، اما با این حال رایزنی‌ها سران باشگاه فنرباغچه و مدیربرنامه‌های او برای انتخاب تیمی جدید ادامه دارد.

در این بین، اما تکاپوی نزدیکان به استقلال برای بازگرداندن اللهیار به تهران و حضور دوباره این بازیکن در جمع شاگردان فرهاد مجیدی نیز بیشتر از همیشه شده است. صیادمنش که در دوران حضور استراماچونی هم به مرد ایتالیایی معرفی شد تا با قراردادی قرضی بازگردانده شود این شانس را دارد در صورتی که نتواند در فوتبال ترکیه برای خود تیمی دست و پا کند دوباره تجربه بازی برای استقلال را به دست بیاورد، چون شنیده می‌شود فرهاد مجیدی نیز از جذب دوباره این ملی‌پوش جوان و مستعد استقبال کرده است.

بازگشت اللهیار صیادمنش که در دوران کوتاه حضورش در ترکیب استقلال همه نگاه‌ها را به خود معطوف کرد، می‌تواند یکی از بهترین اتفاقات ممکن در راه تقویت تیم باشد و طرفداران را راضی کند به خصوص که جذب او هزینه چندانی هم برای باشگاه حداقل برای قراردادی قرضی یک تا دو ساله نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: