کد خبر: ۸۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۷۷۴
کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین نظر سنجی از فوتبال دوستان خواسته بهترین لوگو باشگاه های آسیا را انتخاب کنند.

پرسپولیس در آسیا صدر نشین شد! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین نظر سنجی از فوتبال دوستان خواسته بهترین لوگو باشگاه های آسیا را انتخاب کنند که لوگوی تیم‌های الکویت کویت، قادسیه، ججو یونایتد، ناگویا، بنگال شرقی و پسیپورا نیز در کنار پرسپولیس حضور دارند.

 

 داستان لوگوی پرسپولیس از زبان AFC

 پرسپولیس لوگوی خود را از مکان تاریخی پرسپولیس، پایتخت امپراتوری هخامنشی برداشته است و بدین ترتیب، آرم این باشگاه عناصری از یکی از نشانه‌های بارز ایران را در خود جای داده است.

 

غول تهرانی در طول سال‌ها بارها و بارها آرم خود را تغییر داده است، با نماد گاوها که نمادی از بهره‌وری است.یک کاپ به عنوان شناخت دستاوردهای باشگاه در قسمت بالای بدن قرار دارد، در حالی که حلقه‌های المپیک در زیر لوگوی پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های عالی ورزشی ایران قرار داده شده است.

 

 

در سال 2012و پیش از داربی 74 تهران برابر استقلال ، پرسپولیس یک بار دیگر این آرم را به روز کرد. این بار نام پرسپولیس را به دو زبان فارسی و انگلیسی به لوگو اضافه شده است.

 

در حالی که چند ساعت از آغاز این نظر سنجی گذشته است همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، پرسپولیس با کسب 98 درصد آرا قاطعانه در صدر این نظر سنجی قاره کهن قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: