کد خبر: ۸۴۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۱
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با نظر ستاد مقابله با کرونا چیدمان صندلی و نحوه استقرار نمایندگان در صحن علنی مجلس تغییر کرده است

سخنگوی هیئت رئیسه: تغییر نحوه استقرار نمایندگان در صحن علنی با نظر ستاد مقابله با کرونابه گزارش خبرداغ ، اسدالله عباسی  اظهار کرد: در جلسات علنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه(فردا و پس فردا) تغییراتی در چیدمان صندلی‌ها و نحوه استقرار نمایندگان با نظر ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته تا فاصله گذاری لازم رعایت شود.

وی افزود: همچنین در جلسات دو روز آینده علاوه بر اینکه آرایش نشستن نمایندگان تغییراتی خواهد کرد، داشتن تبلت و امکاناتی در کنار نمایندگان پیش‌بینی شده تا در رای گیری مشکلی به وجود نیاید.

عباسی اضافه کرد: همچنین پیشنهادی وجود داشت که اگر در صحن جایگاه همه نمایندگان تعریف نشود گروهی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون اصل ۹۰ مستقر شوند و به صورت آنلاین در جلسه حضور پیدا کنند که البته این صرفاً یک پیشنهاد است و در جلسه هیات رئیسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: