کد خبر: ۸۴۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۴۹۳
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران با چالش جدیدی در این باشگاه مواجه شده است.
نقل و انتقالات تابستانی چالش جدید استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران این فصل را با چالش‌های متفاوتی سپری کرده است. آبی‌های پایتخت کار خود را با آندره آ استراماچونی آغاز کردند، اما قبل از اتمام نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر او به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره گیری کرد.

پس از استراماچونی و با کش و قوس فراوان، فرهاد مجیدی هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت. در این میان مدیریت استقلال هم دچار تغییراتی شد و پس از اینکه امیر حسن فتحی از سمت خود کنار رفت، مدتی استقلالی‌ها با سرپرستی اسماعیل خلیل زاده به کارشان ادامه دادند تا اینکه علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد؛ اما او هم خیلی زود و به دلیل بیماری از سمت خود کنار رفت تا این بار وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب کند.

 

شنیده می‌شود که کنار همه مشکلاتی که پیش روی مدیر جدید آبی‌ها قرار دارد، او باید به فکر هشت بازیکن تیم خود باشد. روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد و احمد سعادتمند برای تمدید قرارداد آن‌ها باید چاره‌ای بیاندیشد. همچنین گفته می‌شود استقلال به زودی با یک حامی مالی جدید قرارداد امضاء می‌کند تا حدی از مشکلات مالی آن‌ها کم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: