کد خبر: ۸۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۴
مصطفى کواکبیان، نماینده مردم تهران، رى، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شوراى اسلامى گفت: فریاد کاربران فضای مجازی بر سر وزارت ارتباطات به خاطر کندی اینترنت بلند است؛ چرا صداوسیما با استفاده از باندهای فرکانسی۷۰۰ و ۸۰۰ تحت اختیارش به این وزارتخانه کمکی نکرده و پاسخگو نیست!؟

کواکبیان: فریاد کاربران بر سر وزارت ارتباطات به خاطر سرعت اینترنت بلند است / چرا صداوسیما با استفاده از باندهای فرکانسی۷۰۰ و ۸۰۰ تحت اختیارش به وزارت ارتباطات کمک نمی‌کند؟ / رئیس جمهور و رئیس شورای عالی فضای مجازی با پادرمیانی مشکل را حل کنندبه گزارش خبرداغ ، مصطفى کواکبیان، نماینده مردم تهران، رى، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شوراى اسلامى و دبیرکل حزب مردم سالارى توئیت کرد: فریاد کاربران فضای مجازی بر سر وزارت ارتباطات به خاطر کندی اینترنت بلند است؛ چرا صداوسیما با استفاده از باندهای فرکانسی۷۰۰ و ۸۰۰ تحت اختیارش به این وزارتخانه کمکی نکرده و پاسخگو نیست!؟

رییس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس جمهور و رئیس شورای عالی فضای مجازی با پادرمیانی در این روزهای کرونایی مشکل را حل نمایند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: