کد خبر: ۸۴۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۲
به گزارش رسانه ۷،؛استعفای ایرج عرب و مهدی محمدنبی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین کناره گیری محمدحسن انصاری فرد باعث شده تا این باشگاه فقط با سه عضو به فعالیت خود ادامه دهد. این در حالی است که فعلا مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس است.

 

شما پیشنهاد بدهید؛چه کسی مدیرعامل پرسپولیس شود؟به گزارش خبرداغ ؛استعفای ایرج عرب و مهدی محمدنبی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین کناره گیری محمدحسن انصاری فرد باعث شده تا این باشگاه فقط با سه عضو به فعالیت خود ادامه دهد.

این در حالی است که فعلا مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس است.امروز خبر رسید که قرار است مدیرعامل پرسپولیس تا آخر هفته مشخص شود.شما نظر بدهید که با توجه به شرایط فعلی،بدهی های انباشته و اوضاع نابسامان در هیات مدیره چه کسی بهتر است مدیرعامل این تیم شود؟

منبع خبر: خبر آنلاین

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: