کد خبر: ۸۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۸
رؤسای فدراسیون امارات در جمع‌بندی مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید روی یک نام تأکید دارند؛ گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس.
کالدرون در یک قدمی نیمکت اماراتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی، میلان یووانوویچ هفته پیش از سمت خود در تیم ملی امارات برکنار شد تا غرامت ۱/۲ میلیون دلاری برای امضای این حکم نام سرمربی صربستانی را با رکورد گران‌ترین مربی جهان در کتاب تاریخ ثبت کند. فدراسیون امارات چهار ماه پیش بعد از اینکه نتایج ناامیدکننده در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کرد تصمیم به همکاری با یووانوویچ آن هم با قراردادی موقت و شش ماهه گرفت.

این قرارداد تا خرداد ۹۹ با رقمی در حدود ۱/۲ میلیون دلار نشان داد اماراتی‌ها عزم خود را برای صعود جزم کردند، اما شیوع کرونا همه برنامه‌ها برای استارت یووانوویچ با شیخ‌نشین‌های خلیج فارس را به‌هم ریخت تا با لغو تمامی برنامه‌های تمرینی و تدارکاتی این مربی صرب از سمت خود بدون یک دقیقه نشستن روی نیمکت کنار برود.
یک هفته بعد از این تصمیم شنیده می‌شود رؤسای فدراسیون امارات در جمع‌بندی مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید روی یک نام تأکید دارند؛ گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس. مرد آرژانتینی که نیم‌فصل هدایت پرسپولیس را بر‌عهده داشت و چهره‌ای شناخته شده در فوتبال حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود در حال حاضر جدی‌ترین گزینه اماراتی‌ها برای جایگزینی یووانوویچ است و به نوشته «البیان» مذاکرات مقدماتی با او آغاز شده تا در رقابت با دو مربی اروپایی شانس خود برای نشستن روی نیمکت رهبری تیم ملی امارات را امتحان کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: