کد خبر: ۸۴۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۹۵
یک سوءظن همیشگی وجود دارد که ظاهرا تا وقتی مالکیت دو باشگاه به طور مشترک و در اختیار دولت باشد، گاه و بیگاه باید شاهد تکرارش باشیم.

کدام مدیران پرسپولیس و استقلال «خیانت» کردند؟به گزارش خبرداغ، اخیرا یک خبرگزاری مدعی شد بخشی از مبلغ انتقال یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس، توسط عضو سابق هیات‌مدیره استقلال فراهم شده است.

 

بنا به این گزارش، گویا این مبلغ را عبدالرضا موسوی به مهدی رسول‌پناه قرض داده است. البته هر دو طرف بعد از انتشار خبر، قویا آن را تکذیب کردند، اما طرح این گزارش کافی بود تا یک بار دیگر داستان تکراری مدیران پرسپولیسی در استقلال (و یا برعکس) داغ شود. این یک سوءظن همیشگی است که ظاهرا تا وقتی مالکیت دو باشگاه به طور مشترک و در اختیار دولت باشد، گاه و بیگاه باید شاهد تکرارش باشیم.

اکنون بخوانید:

فوق ستاره پرسپولیس در جمع برترین های تاریخ قرار گرفت + عکس

 

عبدالرضا موسوی

این عضو اقتصادی سابق هیات‌مدیره استقلال مورد حمایت کامل فرهاد مجیدی بوده است، اما حتی این مساله هم باعث نشد بعد از طرح شایعه قرض دادن او به پرسپولیسی‌ها، صفحه موسوی هدف حمله هواداران خشمگین استقلال قرار نگیرد. شاید آنچه این شایعه را برای هواداران باورپذیر می‌کرد، مصاحبه‌ای بود که موسوی در بدو حضورش در هیات‌مدیره انجام داد. او آن زمان گفت تمایل چندانی برای مدیریت در استقلال نداشته و چون به وی تکلیف کرده‌اند پای کار آمده است. موسوی همچنین گفته بود اگر در پرسپولیس هم به کمک‌های مالی او نیاز باشد، دریغ نخواهد کرد!

 

محمد رویانیان

شاید مشهورترین نمونه از مدیران غیرهمرنگ در تاریخ پرسپولیس و استقلال باشد؛ کسی که اطرافیانش تایید کرده بودند قبل از حضور در فوتبال هوادار استقلال بوده است. او که به قلعه‌نویی پیشنهاد سرمربیگری در پرسپولیس را داده بود، بنا به اذعان خود امیر در همان زمان چند مورد کمک مالی چشمگیر به استقلال کرد. رویانیان یک بار در یک مراسم گلریزان در زورخانه، از لفظ ناشایستی برای خطاب کردن پرسپولیسی‌ها (اعم از خودش) استفاده کرد که حسابی جنجال‌ساز شد.

 

رضا افتخاری

مدیرعامل اسبق استقلال که طی دوران کارش در این باشگاه به شدت تحت فشار بود و سرانجام با گریه از سمتش استعفا داد، متهم می‌شد به اینکه پرسپولیسی است. این ظن مخصوصا زمانی تقویت شد که افتخاری در یکی از اولین مصاحبه‌هایش، از علی پروین و همایون بهزادی به عنوان اسطوره‌های فوتبالی مورد علاقه‌اش یاد کرد!

 

حمیدرضا سیاسی

باورکردنی نیست، اما سیاسی به عنوان عضو هیات‌مدیره پرسپولیس برای استقلال اسپانسر جور کرد و بعدا که مدیرعامل شد، حدود هشت میلیارد تومان به این باشگاه کمک مالی کرد! به طور کلی سیاسی یک چهره عجیب در تاریخ مدیریت فوتبال ایران بود که حتی در استانداردهای غریب این حوزه هم جا نمی‌گرفت.

 

پندار توفیقی

این هم جزو عجایب است، اما می‌گویند پندار توفیقی در زمان معاونتش در باشگاه استقلال روی باخت این تیم در داربی تهران شرط بسته بود! این مساله را اولین بار میرشاد ماجدی افشا کرد و پس از آن مورد تایید نظری جویباری قرار گرفت. ظاهرا بازی مورد شرط‌بندی، مسابقه رفت دو تیم در لیگ چهاردهم بود که پرسپولیس دو بر یک برنده شد. برای سرخ‌ها نوری و عالیشاه گل زدند و گل استقلال در آن بازی را هم سجاد شهباززاده به ثمر رساند

 

بهرام افشارزاده

افشارزاده طی مدتی که در استقلال مسوولیت داشت، کلا مدیری کم‌هیاهو نشان داد، اما این مساله مانع از آن نشد که حسن روشن علاقه ویژه بهرام‌خان به پرسپولیس را افشا نکند.

 

محمدعلی ترکاشوند

معاون سابق علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس، همیشه متهم به حمایت از استقلال می‌شد. دلیل این مساله هم تصاویر و پست‌های چند سال قبل او در فیس‌بوک بود که بعد از پذیرش مسوولیت در پرسپولیس، رو شد. ترکاشوند البته بارها شایعه استقلالی بودنش را تکذیب کرد.

همشهری ورزشی

 
 

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: