کد خبر: ۸۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
وزیر بهداشت، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: طرح ترافیک فعلا در تهران اجرا نمی‌شود.

طرح ترافیک فعلا در تهران اجرا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، سعید نمکی، بعد از ظهر شنبه در محل ستاد وزارت بهداشت، افزود: مرحله اول طرح فاصله گذاری هوشمند را با آغاز به کار کسب و کارهای مشخص شده و کم خطر با رعایت همه اصول بهداشتی اجرا کردیم.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اولویت سلامت مردم، گفت: در این مرحله فاصله گذاری هوشمند اجباری نیست و در هر استانی بنا بر شرایط، استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند تصمیم مناسب دیگری بگیرند و ما در ستاد مقابله با کرونا همواره آماده مشورت دهی و پاسخگویی به آنها هستیم.

نمکی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تهران، افزود: طرح ترافیک فعلاً در تهران اجرا نمی‌شود، زیرا در حال حاضر بهترین امکان جابجایی برای شهروندان، استفاده از وسیله شخصی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: