کد خبر: ۸۴۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۱
باید دید با توجه به وضعیت مالی پرسپولیس و پرونده های مالی این باشگاه در فیفا پاسخ باشگاه پرسپولیس به این درخواست چه خواهد بود

پیشنهاد سنگین یک باشگاه چینی به شجاعبه گزارش  خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین شجاع خلیل زاده که  در این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب پرسپولیس داشته با پیشنهاد یک باشگاه چینی روبه رو شده است.

گفته می شود این باشگاه حاضر است برای جذب مدافع پرسپولیس مبلغ یک میلیون دلار هزینه کند. خلیل زاده سال گذشته هم از لیگ قطر پیشنهاد داشت اما ترجیح داد تا در پرسپولیس بماند.

باید دید با توجه به وضعیت مالی پرسپولیس و پرونده های مالی این باشگاه در فیفا پاسخ باشگاه پرسپولیس به این درخواست چه خواهد بود.اگر چه پرسپولیس در خط دفاعی  سیدجلال حسینی و کنعانی زادگاه را هم در لیست خود دارد اما کاپیتان پرسپولیس در پایان دوران حرفه ای خود قرار دارد و تجربه خلیل زاده میتواند در فصل آینده به کار سرخپوشان بیاید.



منبع خبر : همشهری آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدنان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
باید به‌ چین بره توایران چشمش به‌ این‌ پولها نمی رسه البته باید مواضب باشه کرونا نگیره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: