کد خبر: ۸۴۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۸
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مجلس یازدهم باید تعامل مناسبی با دولت در جهت عملیاتی شدن شعار سال داشته باشد.

مجلس یازدهم باید تعامل مناسبی با دولت داشته باشد/ وضعیت اصفهان هنوز کاملا کنترل نشده استبه گزارش خبرداغ ، اصغر‌ سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنابا اشاره به ترکیب مجلس یازدهم و پیش‌بینی خود از عملکرد آن اظهار کرد: ترکیب مجلس یازدهم ترکیبی است که اکثر قریب به اتفاق نمایندگان از یک گرایش سیاسی هستند و با توجه به اینکه این مجلس بیش از دو سوم آرا را در اختیار دارد، طبیعتاً اصولگرایان قادر خواهند بود بر همه طرح‌های مجلس تأثیرگذار باشند و هر لایحه‌ای را تصویب یا رد کنند.

وی ادامه داد: احتمالاً چینش کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها تا اواسط مهر‌ ماه زمانبر خواهد بود و با توجه به اینکه دولت در سال آخر قرار دارد، به نظر من مجلس و دولت تقابلی نخواهند داشت و زمان آن است که در فضای آرام با دولت همکاری کند تا سال جهش تولید را با تعامل و هم‌فکری عملیاتی کنند و اگر با دولت تقابل کنند، اهداف مدنظر عملیاتی نخواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: به نظر من مجلس یازدهم باید تعامل مناسبی با دولت در جهت عملیاتی شدن شعار سال داشته باشد.

نماینده سمیرم از توابع استان اصفهان در خصوص وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اصفهان، گفت: وضعیت اصفهان هنوز کنترل کامل نشده اما این چند روز مقررات خوبی در شهرستان‌های استان انجام شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شده است. همچنان شهرها، بخش‌ها ‌و برخی روستاها قرنطینه هستند و از ورود و خروج افراد جلوگیری می‌شود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور در خانه همچنان ادامه داشته باشد، می‌توانیم وضعیت اصفهان را به یک وضعیت مناسب برسانیم.

وی در مورد نتیجه تست کرونای خود نیز گفت: تست کرونا داده‌ام که هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: