کد خبر: ۸۴۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۲
هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

نوری: بعید می‌دانم فصل بعد در پارس بمانم/ نظر دادن درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه استبه گزارش خبرداغ ، محمد نوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این روزها در قرنطینه خانگی هستیم و تمرینی هم در خانه داریم اما بسیار تفاوت دارد با تمرینی که در زمین چمن می‌توان داشت. به هر حال باید ببینیم فدراسیون و سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرند.

او درباره حواشی ایجاد شده درباره ادامه برگزاری مسابقات فوتبال یا نیمه تمام ماندن آن گفت: نظر دادن ما اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند. در همه جای دنیا به همین صورت است و قطعا لیگ ما بهتر از لیگ‌های انگلیس و ایتالیا نیست. آن‌ها در بحث درآمدهای لیگ و باشگاه‌ها هم به مشکل خوردند و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

هافبک پارس جنوبی جم درخصوص عملکردش در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: شرایطم در فصل قبل هم خوب بود و توانستم روند رو به رشدی را در این فصل داشته باشم. می‌توانم از این هم بهتر شوم و امیدوارم این روند را هم ادامه دهم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در پارس جنوبی جم می‌مانید؟ گفت: بعید می‌دانم.

انتهای پیام

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: