کد خبر: ۸۴۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
آنالیزور سابق استقلال می‌گوید امکان برگزاری جلسه با مدیرعامل این باشگاه در شرایط کنونی وجود ندارد.

شفر: با پایان کرونا با سعادتمند جلسه می‌گذاریمبه گزارش خبرداغ، وینفرد شفر در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم از سمت سرمربیگری استقلال برکنار شد و بعد از شکایت به فیفا توانست این باشگاه را به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار جریمه محکوم کند.
اما بعد از این اتفاق وینفرد شفر در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرار است با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال در دبی دیدار کند تا برای دریافت مطالباتش به توافق برسد.

ساشا شفر در مورد زمان این جلسه گفت: در حال حاضر کسی نمی‌داند شرایط شیوع ویروس کرونا چه می‌شود و بنابراین نمی‌شود در مورد زمان دقیق برگزاری این جلسه صحبتی کرد. در حال حاضر باید امیدوار به شکست ویروس کرونا باشیم تا بتوانیم بعد از آن این جلسه را با آقای سعادتمند برگزار کنیم.

با این شرایط استقلال فعلا فرصت مناسبی برای تامین منابع مالی دارد تا بتواند در جلسه‌ای که احتمالا یکی دو ماه آینده در دبی برگزار می‌شود با شفر برای پرداخت مطالباتش به توافق لازم برسد.
منبع: ورزش ۳

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: