کد خبر: ۸۴۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
گفته می‌شود ۳ ستاره لیگ برتری در لیست خرید باشگاه تراکتور قرار گرفته‌اند و حتی مذاکرات اولیه با این سه ستاره از سه تیم مدعی آغاز شده است.

به گزارش خبرداغ، در روزهایی که فوتبال ایران به خاطر مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و سرنوشت فصل نوزدهم مشخص نیست، یکسری شایعات عجیب در فضای مجازی به وجود آمده که هواداران تراکتور را دچار حساسیت کرده است.

گفته می‌شود سیامک نعمتی از پرسپولیس، فرشید اسماعیلی از استقلال و محمدرضا حسینی از سپاهان در لیست خرید باشگاه تراکتور قرار گرفته‌اند و حتی مذاکرات اولیه با این سه ستاره از سه تیم مدعی آغاز شده است. البته ساکت الهامی سرمربی تراکتور ضمن احترام به هر سه بازیکن، این شایعه را رد کرده، اما منشا شایعات مشخص نیست و فقط برخی می‌گویند تماس‌هایی بین رابط باشگاه با مدیر برنامه‌های این سه فوتبالیست سرشناس در میان بوده و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، آن‌ها فصل بیستم با پیراهن تراکتور به میدان می‌روند!

منبع خبر : روز نو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: