کد خبر: ۸۴۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۳۳۴
هاشم بیگ‌زاده بازیکن سابق استقلال در ادعایی بسیار جنجالی مدعی شد که در لیگ چهاردهم برخی بازیکنان استقلال به سرمربی تیم امیر قلعه‌نویی خیانت کرده بودند.

فاش شد؛ برخی بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم به قلعه‌نویی خیانت کردند! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، هاشم بیگ‌زاده بازیکن سابق استقلال در ادعایی بسیار جنجالی مدعی شد که در لیگ چهاردهم برخی بازیکنان استقلال به سرمربی تیم امیر قلعه‌نویی خیانت کرده بودند.

 

بیگ‌زاده در این باره اظهار داشت: لیگ چهاردهم لیگ خاصی بود و بارها در موردش صحبت‌هایی مطرح شده است. در آن مقطع عنوان شده بود که برخی بازیکنان به قلعه‌نویی و استقلال خیانت کردند و کم کاری کردند تا تیم شکست بخورد و نتایج ضعیفی بگیرد که من این اخبار را تایید می‌کنم و واقعاً چند نفری بودند که داخل تیم دوست نداشتند استقلال نتیجه بگیرد و به قلعه‌نویی خیانت کردند. ممکن است در آینده کتاب خاطراتم را چاپ کنم و اسامی این نفرات را افشاگری کنم.

 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: