کد خبر: ۸۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
به نقل از فدراسیون فوتبال فریبرز اسماعیلی بازیکن اسبق با اخلاق و تکنیکی فوتبال کشور که خاطرات درخشانی را با پیراهن تیم ملی از خود بر جای گذاشت به علت ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

فوتبالیست پیشکسوت نهاوندی عضو اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال بعلت ایست قلبی درگذشت.به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به نقل از فدراسیون فوتبال فریبرز اسماعیلی بازیکن اسبق با اخلاق و تکنیکی فوتبال کشور که خاطرات درخشانی را با پیراهن تیم ملی از خود بر جای گذاشت به علت ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته برخی رسانه‌ها علت مرگ وی ایست قلبی بوده و مدتی است که کسالت دارد و متاسفانه روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

فریبرز اسماعیلی ۱۰ تیر ۱۳۱۹ در نهاوند متولد شده است وی بازیکن و عضو سابق تیم ملی فوتبال و سابقه بازی در تیم‌های تاج تهران (استقلال) و عقاب تهران را دارد.

مرحوم اسماعیلی سابقه ۱۹ بازی و ۴ گل ملی را در کارنامه فوتبالی خوددارد از جمله مهمترین بازی‌های اسماعیلی در قالب تیم ملی می‌توان به ۲ بازی وی در المپیک تابستانی ۱۹۶۴ اشاره کرد.

در این خصوص باشگاه استقلال پیام تسلیت صادرکرد و گفت: درگذشت جناب آقای فریبرز اسماعیلی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و تیم ملی را به خانواده ایشان تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال خواهان غفران برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان داریم.

مرحوم اسماعیلی سال‌ها در تیم استقلال حضور داشت و با تیم ملی ایران نخستین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
انتهای پیام/ج

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: