کد خبر: ۸۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۵۳۲
سخنگوی قوه قضاییه در مورد پول‌های بازگردانده شده به بیت المال، پرونده‌های مهم سال گذشته، شرایط اعطای مرخصی به زندانیان، وضعیت محمد علی نجفی، آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، ماجرای زندان سقز و برخی دیگر از مسائل روز توضیحاتی ارئه داد.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره پول‌های بازگردانده شده به بیت المالبه گزارش خبرداغ، سخنگوی قوه قضاییه در مورد پول‌های بازگردانده شده به بیت المال، پرونده‌های مهم سال گذشته، شرایط اعطای مرخصی به زندانیان، وضعیت محمد علی نجفی، آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، ماجرای زندان سقز و برخی دیگر از مسائل روز توضیحاتی ارئه داد.

اهم اظهارات غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری به شرح زیر است:
سال گذشته ۲۶۰ مفسد اقتصادی در تهران محکوم شدند.
در خراسان رضوی به محکومیت ۳۰۳ مفسد، در فارس رای به محکومیت ۳۱ مفسد، در اصفهان ۳۰ مفسد، در هرمزگان ۱۱ مفسد، در گلستان ۳ مفسد و در قم ۳ نفر مفسد دادند.
در ماه‌های پایانی ۹۸ مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از اموال تعاونی افضل توس، ۱۴۵۰ میلیارد از اموال تعاونی وحدت، تعاونی فرشتگان ۳۰۰ میلیارد تومان، تعاونی ثامن الحجج ۶۰۰ میلیارد را به مردم بازگرداند.
قرار شد برای گره گشایی از مردم و سپرده گذاران در تعاونی ها یک خط اعتباری از بانک مرکزی اختصاص پیدا کند و از محل این خط اعتباری وجوه به مردم پرداخت و مشکل آنها حل شود

"محمد علی نجفی" مشمول مرخصی نمی شود
این ادعا که از افرادی که در زندان و به تعبیری در بند و اندرزگاهی که نجفی حضور دارد، متبلا به کرونا هم هستند صحت ندارد
در رابطه با نجفی باید بگویم چون رأی محکومیت نجفی قطعی صادر نشده است مشمول مرخصی نمی‌شود و بعد از قطعی شدن رأی صادره در مورد ایشان نسبت به مرخصی این فرد تصمیم گرفته می‌شود
بیش از ۵۰ درصد زندانیان امنیتی ما مشمول مرخصی شدند
پرونده هومن پروین معروف به سلطان قاچاق رای صادر شده و در حال اجراست، این فرد محکومیت میلیاردی به پرداخت جزای نقدی دارد و بیش از ۳۰ میلیارد آن واصل شده است.
متاسفانه در این ایام ۶۰۰ نفر در خصوص مصرف الکل فوت کرده اند و ۳ هزار نفر مسمومیت دارند.

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره حادثه فرار گروهی از زندانیان از زندان سقز
با آنهایی که ماجرای فرار زندانیان نقش داشتند و در زندان کار می‌کردند و قصور کردند برخورد شده یعنی پرونده تشکیل شده و برخی بازداشت شدند.
عامل اصلی و طراح توطئه دستگیر شده و کسانی که هنوز دستگیر نشده‌اند جرم سنگین نداشته اند و فریب خورده اند
بین دیدگاههای سران قوا فاصله‌ و تفاوتی نیست و توصیه می کنیم برخی شیاطین با گزیده کردن برخی جملات سعی در القای تضاد میان مدیران نداشته باشند.

"اکبر طبری" اردیبهشت محاکمه می شود
پرونده اکبر طبری به دادگاه رفته است و در مرحله تشریفات برگزاری جلسات آن هستیم.
پیش بینی ما این است که اردیبهشت ماه اولین جلسه آن برگزار شود.

در خصوص آزادی ۱۰ هزار نفر و مرخصی ۱۰۰ هزار نفر و نظر رئیس پلیس تهران که اعلام کرده بود سرقت‌ها بیشتر شده است: این اظهار نظر یک بررسی دقیق نبود
در ایام ۴۵ روزه اخیر، آمار سرقت‌ها کاهش داشته است. این گفته که سرقت‌ها توسط زندانیان به مرخصی آمده انجام شده است صحت ندارد. البته بودند افرادی که سابقه داشتند اما جزو کسانی که به مرخصی آمدند نبودند.

در حال تکمیل...

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: